vrijdag 5 november 2010

Hier ben ik dan!!!

Daar is ie dan, m'n eerste blogberichtje! Ik wil hier iets gaan bijhouden over mijn grote hobby's, koken en naaien!

Ruim een jaar geleden heb ik van mijn ouders een naaimachine met naailes voor m'n verjaardag gekregen. Ik had al een paar keer aangegeven dat ik dat misschien wel ooit wou leren. Nou dat kado was een schot in de roos! Inmiddels ga ik dus al bijna een jaar wekelijks naar naailes en ook thuis kruip ik graag achter m'n machine. Ik maak kleding voor mezelf en ook voor m'n 2 neefjes wil ik wel eens iets maken. Maar daarnaast maak ik ook speeltjes ed. en eigenlijk alles wat je kunt naaien wil ik wel proberen!

Daarnaast heb ik ook nog af en toe een borduurwerkje in m'n handen.

M'n andere passie is koken. Ik heb een heel klein keukentje maar volgens m'n vriend kan daar toch de lekkerste dingen uit vandaan toveren! Af en toe zal er hier dus ook een favoriet receptje voorbij komen!

Hopelijk lezen en kijken jullie met net zoveel plezier naar m'n blog als dat ik heb in het maken van alles wat ik hier laat zien.

Ik wil de komende tijd hier nog wat dingen laten zien die ik al gemaakt heb en ik ben inmiddels ook door zwarte piet al ingeschakelt om wat kadootjes voor 5 december te maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten