dinsdag 7 december 2010

Sinterklaas

Zondag door sinterklaas ben ik echt gruwelijk verwend! Naast heel veel leuke kadootjes voor in huis heb ik een lockmachine, haak en breinaalden gekregen. Dus geloof dat sinterklaas wil dat ik het komende jaar nog creatiever ga worden!

Al was deze zwarte piet dit jaar al heel creatief geweest!



Voor mijn zus een Tilda rendier in een kerstkrans.


Ook voor mijn moeder een krans met een Tilda rendier.


Ook heb ik voor m'n ouders nog een aantal uiltjes gemaakt. Had pas op internet ergens een paar uiltjes gezien en vond ze wel erg grappig. Heb een patroon in 2 verschillende maten gemaakt en zo een paar uiltjes in elkaar gezet. Vind ze erg leuk geworden en ga ze denk ik voor mezelf ook nog maken. M'n moeder wil de huiskamer opnieuw inrichten met paarse accesoires, vandaar dat haar kadootjes in het paars gemaakt zijn!

Inmiddels is de sint het land weer uit en is de kerst alweer ons huisje binnen gekomen.
De boom staat inmiddels, zaterdag had ik de lampjes er al in gemaakt, gisteren de rest van de versieringen en het hele huis weer aangekleed! Dit zal ik jullie binnenkort ook laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten