vrijdag 28 januari 2011

Kraamkadootjes

Onlangs zijn er in onze omgeving een paar babytjes geboren, ook zijn er nog een aantal zwanger. Ik ben deze week dus begonnen met kraamkadootjes!

Voor het broertje heb ik een potlodenrol gemaakt, heel simpel, leuk effect. Had 'm voor m'n neefje ook al een keertje gemaakt. Kon alleen niet echt een heel leuk stofje vinden, uiteindelijk vorige week bij Ikea een stof met houtprint meegenomen, in combinatie met het aqaublauw vind ik 'm toch geslaagd!




Ook heb ik nog voor een meisje een klein knuffeltje gemaakt in de vorm van een girafje met lintjes in de nek. Ook hierbij ben ik niet helemaal blij met het stofje, de print is eigenlijk te groot, je ziet nu niet meer dat het bloemen zijn. Ook is de stof vrij stug. Maar al met al toch ook wel een vrolijk geheel geworden, zeker met de gekleurde lintjes! Kunnen die kleine handjes lekker aan voelen...




Groetjes
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten