dinsdag 1 februari 2011

Stofjes!

Zaterdag ben ik naar de markt in Helmond geweest, wilde stof gaan kopen! Maar er stond maar 1 stoffenkraam, die verkocht nu bijna alleen maar carnavalsstof. Ik baalde dus behoorlijk!

Doordat ik fulltime werk lukt het me bijna niet om naar de markt te gaan. In Uden hebben we schijnbaar een hele leuke markt met heel veel stoffenkramen. Ben er 1 keertje geweest, toen werd de markt net afgebroken omdat er noodweer aan kwam... Het is me dus niet gegunt.

Uiteindelijk ben ik zaterdag nog even langs De Greef in Stiphout gereden, daar ben ik toch nog geslaagd!
Heb een paar leuke kinderstofjes gevonden zodat ik nog wat potlodenrollen en kraamkadootjes kan gaan maken. Alles is inmiddels gewassen en gestreken, dus ik kan aan de gang!


 
Omdat er tot nu toe iets meer meiden dan jongens worden/zijn geboren heb ik wat meer meiden stofjes gekocht. Een heel leuk licht roze stofje met ijsjes, had 'm al vaker gezien maar wist tot nu toe niet echt wat ik er mee zou maken... Een effen roze stof en roze met witte bloemetjes.

Voor jongens een heel gaaf piratenstofje! In combinatie met een rood stofje, dat gaan ook weer leuke potlodenrollen worden denk ik...

Dus al met al toch nog wel leuk geslaagd. Over een tijdje maar weer op zaterdag morgen naar Utrecht naar de stoffenmarkt want dat daar had ik toch wel heel wat meer keuze!

Groetjes
Marijke

1 opmerking:

  1. Leuke stofjes!
    Dat mis ik nou ook...die heerlijke stoffenmarkten in Nederland. Die vind je hier niet in Australie. Je verhaal is wel herkenbaar. Afgelopen zomer was ik in NL en zou met mijn zusje naar de markt in (jawel) Uden gaan! Wat denk je zijn alle stoffenkramen afwezig ivm vakantie...whaaa!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen