woensdag 27 april 2011

Halterjurkje

Wat een heerlijk weer hebben we toch gehad met pasen. We waren even een paar dagen kamperen. We hebben maar een balkon van 2 bij 2, daar staat de zon wel heerlijk op, maar met een lang weekend gaan we dan toch heel graag een tuintje huren!

We zijn een paar dagen naar de Grote Altena in Oosthout (Nijmegen) geweest.
Voelt alsof we een week weg zijn geweest, hadden 't natuurlijk ook wel echt getroffen met het weer! Vooral lekker rustig aan gedaan, beetje op 't strand liggen (meestal hadden we privé strand, lag verder niemand!), terrasje pikken, wandelen en barbecuen. Heerlijk! Echt een mooie camping, we waren er al vaker geweest, maar komen er ook zeker nog wel terug!


Doordat het zo'n mooi weer was, kon ik m'n zomerjurkjes van vorig jaar weer aan. Vorig jaar heb ik een basis patroon voor een zomerjurkje getekend en ben daar wat op gaan variëren, dit is 1 van de 2 jurkjes van vorig jaar. Deze heb ik met halter gemaakt. Het patroon is heel makkelijk en het stofje zit super lekker. Soort tricot maar dan heel zacht en stretch, beetje badpak achtig. Als ik zo'n stofje nog tegenkom ga ik er zeker nog wel bij maken, want makkelijk zittende zomerjurkjes kan je natuurlijk nooit genoeg hebben! ;)


Niet de mooiste foto, maar ik wilde m'n jurkje uit gaan doen en lekker in 't zonnetje gaan liggen...

Nu is 't weekend weer voorbij en het mooie weer helaas ook, hopelijk krijgen we dit weekend inderdaad ook weer zo'n mooi weer...

Groetjes
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten