zaterdag 21 mei 2011

Taarten versieren

Donderdag ben ik samen met mam, m'n zus, een tante en een nichtje taarten gaan maken bij Cake-world in Deurne.

Heb al vaker gedacht zo'n cursus te gaan doen, maar was bang er dan weer een nieuwe hobby bij te hebben. En waar ik bang voor was is denk ik ook wel gebeurd want ik vond 't echt super leuk! Als ik naast nieuwe hobby's nu ook meer vrije tijd kreeg was er nog geen probleem... Maar ben bang dat m'n vrije tijd alleen maar minder gaat worden, want 16 juni krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis!
We hadden dat woensdag te horen gekregen dus had ik een mooi thema voor m'n taart te maken. Hij staat namelijk nu in de vriezer tot we de sleutel krijgen!


De taart die m'n nichtje (Joan) maakte wil ik toch ook even laten zien want die vind ik toch ook wel suuuuuuper gaaf geworden. Mam heeft de gerberavorm ook gekocht dus denk dat ik zoiets ook nog wel een kaartje ga proberen, dit keer wilde ik een taart die qua thema en kleuren bij ons nieuwe huisje zou passen...


Het was heel leuk en gezellig, zeker voor herhaling vatbaar! De marsepein en fondant die we over hadden mochten we mee naar huis nemen en is nog een paar maanden goed dus ik ga zeker thuis nog wel een keertje wat mee proberen!

Groetjes
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten