dinsdag 23 augustus 2011

Jaaaaaaaa

Jaaaaaaaaa ik leef nog hoor! 't is hier erg stil geweest... Heb uiteindelijk na 2 maanden zonder internet sinds vorige week internet in ons nieuwe huis. Het enige internet wat ik had was via m'n mobiel, die ik een paar weken geleden kapot liet vallen... Dus de komende tijd moet ik nog flink gaan bijlezen bij jullie want ik loop gigantisch achter!

Maar ik ben er weer!!!

We hebben onlangs 3 weken vakantie gehad. We wilde in eerste instantie in Nederland gaan kamperen, maar de weerberichten waren niet echt super.. Vervolgens gekeken naar kamperen in Frankrijk, maar ook daar regende het... Dus een paar dagen voor we vakantie kregen hebben we uiteindelijk een lastminute geboekt. Ik werk op zonneenergie en mijn batterij werd in Nederland niet echt opgeladen dus toch even een weekje er tussenuit. We zijn een week naar Marmaris in Turkije geweest, een heel andere vakantie als anders, normaal gaan we kamperen maar voor dit keer heerlijk!!! Lekker niks gedaan, heel wat uurtjes doorgebracht op een zonnebedje aan 't strand, dus heerlijk geluierd, terrasjes gepikt en lekker gegeten. Kortom een heerlijke vakantie waarna we er weer echt tegen konden!

De laatste andershalve week van onze vakantie waren we thuis en was 't heerlijk klusweer! We zijn dus super opgeschoten en binnen zijn we nu een heel eind klaar. Nu echt beginnen met de aankleding en afwerking en komend weekend zelfs al met de tuin!

Daarnaast heb ik niet stilgezeten. Mijn naaimachine heeft hier alweer lekker staan snorren. Heb even een plekje op zolder gemaakt tot we er een groot bureau voor me gaan maken. Heb voor mezelf een memobord gemaakt zodat ik alle kaartjes op kan hangen. Daarnaast nog een jurkje (af)gemaakt voor de bruiloft van mijn nichtje vrijdag en nog wat kleine dingetjes die ik binnenkort zal laten zien.

Een paar foto's van ons huis, zoals gezegd de aankleding moet nog komen!





Ik zal zo snel mogelijk laten ziet wat ik nog gemaakt heb, maar ben natuurlijk nog druk bezig met klussen dus veel uurtjes breng ik nog niet door achter m'n computer of naaimachine...

Groetjes
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten