donderdag 15 september 2011

Een buurmeisje!

Afgelopen maandag is onze buurvrouw bevallen van een lief klein meisje. We zijn hier gisteren al eventjes wezen kijken en we wilde natuurlijk niet met lege handen aan komen.

Een paar weken geleden had ik een paar hele lieve en zachte knuffels gekocht. Maandag had ik naailes en had 1 knuffel even meegenomen. Ik heb de knuffel opgemeten en een patroontje getekend voor een klein shirtje. Toen ik thuis kwam heb ik nog snel bij VanMarieke wat strijkverlours/flockfolie besteld. Dinsdagavond een stofje gezocht en het snel in elkaar gezet. Gisterenmiddag was 't strijkvelours binnen en heb ik de letters van het geboortekaartje overgenomen en op het shirtje gestreken.

Ik had meteen een pakketje met wat verschillende kleuren besteld. Ik had het al een paar keer op andere blogs gezien en het werkt echt super! Zo kun je heel makkelijk en snel een kadootje heel persoonlijk maken. Ik ga er zeker vaker mee werken! Was gelukkig ook super snel geleverd dus daardoor konden we het kadootje gisteren meteen meenemen. De buren waren er heel blij mee!




Hier ligt de kleine meid lekker langs der knuffel! Echt een schatje...

Groetjes
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten