vrijdag 11 november 2011

Etuirol

Mijn nichtje zag vorig jaar ofzo de potlodenrol die ik ooit voor Stef gemaakt had, die wil ik ook riep ze toen. Net voordat we de sleutel van ons huis kregen gaf ze me door hoevel pennen, potloden, stiften ed er in haar etui zaten.

En toen werd 't stil.

Het huis kwam in beeld en vervolgens had ik dus weinig tijd om te naaien. Een tijdje terug ging m'n nichtje op kamers, ze doet een grafische studie dus haar etui is heel belangrijk voor der. Vorige week gingen we bij der kamer kijken en kon ik hem eindelijk meenemen, de rol!
Ze was het al bijna vergeten maar was er wel heel erg blij mee!




Ik ben bezig met was kadootjes voor sinterklaas. Dit duurt dus helaas nog wel eventjes voordat ik ze hier kan laten zien, maar dan hebben jullie in ieder geval nog wat tegoed!

Fijn weekend,

Groetjes
Marijke!

1 opmerking:

  1. Vrolijke potloodrol heb je gemaakt. Staat nog op mijn verlanglijstje voor haaknaalden, nu nog de tijd.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen