zondag 15 januari 2012

Tante Marijke...

Tja wat ga ik met die naam doen... Want ik ben nu al een hele tijd niet meer op m'n blog geweest, dat heeft een rede. In juli verwachten wij namelijk ons eerste kindje, ik ben zwanger!
Het gaat tot nu toe allemaal helemaal super, ik ben alleen zo On-ge-loof-lijk moeeeeeeeeeeee. De laatste 1 a 2 weken gaat het gelukkig wel al een stuk beter dus hopelijk heb ik m'n energie inderdaad terug gevonden. Ik heb dan ook de laatste tijd heel weinig zitten naaien en als ik al iets gedaan had ik gewoon niet de puf het hier neer te zetten!

Op naailes heb ik onlangs wel een soort bont giletje gemaakt, wat mooi boven m'n buik uit komt dus nu echt ideaal is. Want ik ben nu ruim 15 weken maar heb al best een buikje. Al vrij snel paste ik m'n eigen broeken al niet meer. Dus toch tijd dat ik wat meer puf heb en ik nog meer leuke dingen kan naaien. Deze foto's zijn met kerst gemaakt.



Afgelopen weekend had ik gelukkig ook wat meer energie dus weer lekker achter m'n naaimachine gezeten. Vriendinnetje heeft vrijdag een dochtertje gekregen dus daar heb ik ever lekker voor zitten knutselen, dit zal ik jullie binnenkort eens laten zien.

Hopelijk kan ik jullie de komende tijd dus lekker veel babyspulletjes laten zien... En ook nog wat dingetjes voor in huis want in huis zijn we nu ook de laatste dingen aan het afwerken.

Groetjes
Marijke

2 opmerkingen:

  1. Alvast een dikke proficiat. Hopelijk gaat het vanaf nu beter met de vermoeidheid.... Dat naaien dat komt vanzelf wel goed, eerst effie naar het lichaam luisteren.
    Heel knap gemaakt.
    Geniet nog van de zwangerschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd. Heb je dadelijk toch echt wat energie nodig om heerlijk voor je eigen kleintje te gaan naaien. Wel lekker op tijd je rust nemen en geniet ervan.
    Fijne week en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen