woensdag 28 maart 2012

Haarspeldjes

Pas wilde ik iets makkelijks hebben om te gaan zitten frotten. Had op internet al heel wat haarspeldjes gezien en ook al regelmatig op sites gekeken om wat te bestellen. Paar weken geleden dus toch maar eens wat spulletjes besteld! Diezelfde dag als ze binnen kwamen had ik ze al klaar!
Dus erg leuk en makkelijk om te maken, en heb de smaak te pakken dus ik denk dat ik binnenkort maar eens wat meer speldjes ga bestellen. Mam vind 't ook heel leuk en grappig dus die is aan het bloemetjes haken begonnen. Die kan net als ik echt niet stil zitten dus vond ze een mooi werkje voor 's avonds op de bank...



De roze met het witte bloemetje was al weg voor ik er een foto van kon maken... Bij m'n zus worden ook ineens erg veel meiden geboren. Ze was bezig met een luiertaart waar dus ook een setje speldjes van mij in verdween!

Wat ik er mee ga doen weet ik nog niet goed... Er worden om ons heen heel veel meisjes geboren dus ik wordt ze denk ik wel kwijt... En ach wie weet krijgen we zelf wel een meisje! Geloof dat ik dan echt een abonnementje op een aantal webwinkels neem en een dochtertje met elke dag een ander speldje en geloof dat ik dan nog maar wat minder moet gaan werken. Haha Achja we zullen zien, voorlopig zijn het leuke kadootjes...

Groetjes
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten