zondag 6 mei 2012

Haarspeldjes

Ik heb ook weer wat haarspeldjes zitten knutselen. M'n zus belde vorige week dat er weer een klein meisje was geboren, of ik nog een leuk speldje had. Ik had er nog wel een aantal liggen, maar ze was zelf ook achter de naaimachine gekropen en had een paars rokje voor de baby gemaakt. Dan is een paars speldje erbij natuurlijk wel erg leuk...

Dus ik heb bij mam even gekeken of ze een paars bloemetje tussen haar gehaakte spulletjes had zitten en dat was zo. Dus snel twee paarse speldjes gemaakt...


En toen ik toch bezig was nog maar meteen een paar andere speldjes gemaakt, deze zijn voor wat grotere meisjes. Had er ook even eentje in m'n eigen haar geprobeerd en ik vond het best leuk staan!


Op de oranje moet ik nog een voetbalknoopje maken, het voetballintje gaf af door de lijm...

Groetjes
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten