vrijdag 4 mei 2012

Knuffeldoekjes

Ook heb ik voor ons hummeltje wat knuffeldoekjes gemaakt met labeltjes om lekker aan te friemelen.
De roze en blauwe hebben aan de achterkant een stukje handdoek, bij de groene heb ik de achterkant van lekker zachte fleece gemaakt.




Ben met nog een aantal van deze doekjes meer bezig. Begin juni ga ik met 2 vriendinnen en ons mam namelijk op de rommelmarkt staan. Kijken of we wat spulletjes kunnen verkopen die ik nog uit ons appartement heb meegenomen maar hier eigenlijk alleen maar op zolder staan... Ook wil ik dan wat zelfgemaakte spulletjes meenemen om eens te kijken of dat daar een beetje vraag naar is...
En ik zit zo veel te freubelen de laatste tijd dat ik anders straks echt niet meer weet waar ik al die spulletjes moet laten!

Dus hopelijk lukt 't me ook eens wat meer hier te laten zien... Ik probeer daarom al af en toe wat foto's met m'n mobiel te maken zodat ik ze via de Blogger app meteen kan uploaden, dus daar moet 't eigenlijk niet meer aan liggen...

Groetjes
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten