woensdag 16 mei 2012

Nog een hoes voor m'n verschoningskussen

Inmiddels heb ik ook een groene hoes gemaakt voor m'n verschoningskussen. Omdat we niet weten of we een jongetje of meisje gaan krijgen ga ik het kamertje voorlopig in 't groen aankleden. Als ons hummeltje dan geboren is haal ik alle groene dingetjes gewoon weg en maak ik het kamertje qua aankleding knal roze of aqua blauw.
Dat is het voordeel van de spulletjes zelf maken en ach moet iets met m'n tijd he! Goede bezigheidstherapie... Haha

En beneden in de huiskamer hebben we ook veel grijs en lime groen, dus het verschoningskussen verhuist straks gewoon naar beneden zodat ik daar ook luiers kan verwisselen op een vrolijk hoesje!



Het is trouwens wel echt al doende leert men... Aan de bovenkant zien ze er allemaal wel hetzelfde uit die hoezen, maar de onderkant wordt steeds netter naarmate ik er meer maak...

Groetjes
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten