woensdag 6 juni 2012

EK knutsels

Afgelopen zondag heb ik met mam, m'n zus en 2 vriendinnen op de rommelmarkt gestaan. Mam en ik hadden het idee om daar ook te proberen wat zelfgemaakte dingen te verkopen.

Maar wat een hondenweer! We zijn toch gegaan want buienradar zei dat het s middags droog zou zijn. Lang tijd hielden we die hoop. In de stromende regen zetten we een partytent neer en wat tafels. Ook haalde we onze rommel uit de auto's en gingen vol goede moed van start. Maar het bleef maar regenen. Er stonden uiteindelijk ook maar 10 kraampjes. Van zelfgemaakte dingen hebben we weinig verkocht want het bleef maar regenen dus durfde we de spullen niet eens uit de auto ta halen! Heel erg jammer...

Maar ik zal jullie toch vast wat dingetjes laten zien...




We hebben ze nu op marktplaats gezet, maar uiteraard ga ik er zelf ook wel wat van dragen tijdens het EK.

Morgen alweer mijn laatste werkdag voorlopig. Ik ben morgen alweer 36 weken zwanger en het gaat nog steeds super met me! Dus ik ga lekker fit m'n verlof in en verder met genieten... En hopelijk nog heel veel knutselen voor ons hummeltje!

Groetjes
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten