dinsdag 19 juni 2012

Vlaggetjes

Hier is alles nog lekker rustig! Heerlijk van m'n verlof aan het genieten en flink aan het uitrusten. Af en toe ook nog wat knutselen voor de baby en we zijn nog met banken voor buiten bezig waar ik de kussens voor aan het maken ben. Ben benieuwd of ik ze nog af krijg voor de baby er is...

Achter m'n computer zit ik niet zo veel, maar zal toch weer even proberen jullie nog wat dingetjes te laten zien!

Onlangs wat vlaggetjes in elkaar gezet. 2 in oranje/Holland thema, het heeft helaas niet geholpen...


Daarnaast ook 2 slingers met kleine roze en blauwe vlaggetjes. Aangezien ik voor mezelf al een slinger klaar heb liggen met de naam erop heb ik deze zolang bij m'n ouders neergelegd, kunnen hun ze op kantoor onhangen zodra ons hummeltje geboren is!



Groetjes,

Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten