donderdag 20 november 2014

Speelkleed



Ik heb een flink speelkleed gemaakt voor de kindjes, allemaal vierkantjes met de locker aan elkaar gezet, af en toe wat lintjes er tussen om lekker mee te spelen. Binnenin zit een fleecekleed en de onderkant is van waterdichte stof. Zo is ie ook heel geschikt om buiten op een nat grasveld te leggen. We hebben hem afgelopen zomer al heel veel gebruikt. Om binnen met z'n alle met de duplo te spelen, buiten voor imke om op het gras te spelen zonder dat ze alle grassprietjes ging proeven of als groot picknickkleed als we er weer met z'n allen met de bakfiets op uit trokken...
 
Was 't nog maar zomer.... Achja ik ben ook dol op de decembermaand dus je hoort me niet klagen. (zeker nu met 2 kindjes, Lars is namelijk helemaal in de ban van sinterklaas en zwarte piet!) 
Maar dat het al zo vroeg donker is en smorgens nog zo fris, dat mag van mij wel over geslagen worden... Ik zou het liefst altijd in een shirtje van het zonnetje willen genieten...
 
 
 
Groetjes,
Marijke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten