vrijdag 27 februari 2015

Foto boekje

Pas zag ik Facebook een berichtje staan, bloggers gezocht!


Op www.boekjevankarton.nl kun je een boekje maken met dikke kartonnen bladzijde, echt zo'n kinderboekje. Ik had dat eigenlijk bij ons zoontje al op m'n verlanglijstje staan... Nu begint ons dochtertje ook weer boekjes te "lezen" en was ik pas al aan het denken dat ik een boekje met foto's wilde maken. Maar tussen denken en doen zit helaas nog veel verschil.... En ik wist ook niet goed hoe ik het aan moest pakken want gewoon een foto boekje zou ze denk ik kapot scheuren/bijten want alles stopt ze nog in der mondje...
Tot ik boekjevankarton tegen kwam!

Inmiddels ben ik druk bezig met foto's verzamelen.... Nog even wachten tot ik het boekje dus ook echt kan maken, binnen nu en een paar weken krijgen we er nog een klein nichtje bij en die wil ik eigenlijk ook nog wel meteen in het boekje vastleggen.

Maar ik vind het concept zo leuk dat ik dit toch vast met jullie wil delen!!!


Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten