woensdag 4 maart 2015

Ballonrokjes

Vorig jaar heb ik voor mijn dochtertje een paar ballonrokjes gemaakt. Ik had namelijk van mijn zus wat kleertjes geleend en daar zat oa een ballonrokje bij in maatje 50/56. Dat werd dus al veel te snel te klein maar het stond haar wel onwijs schattig. Dus ik had het rokje meegenomen naar naailes en heb daar het rokje nagetekend en nagemaakt. Het maakt zo'n klein poppetje al snel een echt meisje...


Ze heeft ze heel veel aangehad. Ik heb destijds voor een andere mama van de babymassage het patroon uitgetekend. Wellicht dat ik het patroon binnenkort nog wel even uitwerk. Misschien ook nog maar even een paar maten groter tekenen voor dit voorjaar... Want nu ze staat en voorzichtig haar eerst stapjes probeert te zetten staat zo'n rokje volgens mij alleen maar leuker...




Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten