donderdag 12 maart 2015

Loopfiets

Valt het op dat ik achterloop met bloggen? haha

Lars had van sinterklaas een loopfiets gekregen. Vlak na sinterklaas kreeg ik een flinke partij plakfolie binnen. Daar zat ook blauwe plakfolie bij. Met mijn Big Shot heb ik zijn naam, wat sterren en een twee uitgesneden. 


Nu heeft hij naast een stoere fiets ook echt zijn eigen fiets! Ik wilde heel graag een neutrale loopfiets zodat ik er straks voor ons dochtertje weer andere stickers op kan plakken.


We hebben trouwens flink moeten zoeken naar deze fiets, Lars is namelijk vrij klein dus de meeste loopfietsen past hij nog lange niet op. Dit is een chopper model, nu zit het frame in de lage stand. Als hij straks flink gegroeid is kunnen we het frame opdraaien, zo kan hij er lekker lang mee doen!

Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten