woensdag 16 september 2015

Jurkje met sjaaltje

Voor Imke ook nog een jurkje gemaakt met dit schattige stofje met papegaaien.
Ook dit keer kwam de kleur weer helemaal overeen. Soms heb ik iets in gedachten ga dan naar m'n stoffenkast (die echt veel te vol is, maar ik kan het nooit laten om leuke stofjes mee te brengen als op de markt ben...) zoek het stofje wat ik in gedachten had en als het dan helemaal wordt zoals in m'n gedachten ben ik helemaal blij en is maken echt een feest!

Het wordt inmiddels weer wat frisser dus de jurkjes met lange mouwen kunnen uit de kast!!
Haha dat is t enige voordeel van wat slechter weer want het liefst heb ik t liefst het hele jaar zon, lekker buiten leven, veel buiten spelen, genieten!!

Dat proberen we dus nu maar even extra van de schaarse momenten dat t zonnetje nog heerlijk schijnt...


Ook voor Imke maakt ik er een kwijlslabje bij maar dan meer als sjaaltje, mij leek de babymaat wat klein dus verlengde ik hem iets maar dit was niet echt nodig geweest...


Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten