zondag 20 september 2015

Soepele broek

Lars wilde in het voorjaar steeds vaker op de wc. Maar zonder luier moest ie wel snel naar de wc kunnen. Het liefst liep hij dus elke dag in een makkelijke soepele broek rond.

Dus dook ik geloof ik in een ottobre en ging voor hem aan de slag. De broek bleek alleen echt veeeeeeeeeeel te wijdt voor hem. Ik heb hem wat smaller gemaakt, hij zakt nu niet meer van z'n billen af maar het model is niet zo mooi meer...

Achja Lars wil hem nog steeds wel graag aan en als we de hele dag thuis blijven vind ik dat vaak wel prima...


Nog steeds op zoek naar mooie smalle patronen van broeken. De enige broeken ongeveer die hem mooi zitten zijn de extra slim fit modellen van Name It. Maar zonder luier zakken die nu zelfs van z'n billen af. Enige voordeel is dat hij broeken niet open hoef te maken als ie wil gaan plassen! haha

Als iemand nog een tip heeft voor een mooi model broek hoor ik het heel graag...

Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten