zondag 13 december 2015

Kerstkrans

En ook op m'n werk mocht ik de boel mee versieren.
Met de Silhouette een krans uitgesneden. Het bestandje was eigenlijk 30 bij 30 maar dit vonden we voor in de etalage wat klein. Dus ik heb de hele krans vergroot. Alleen daardoor paste het natuurlijk niet op m'n snijmat en moest ik het in stukjes snijden en opplakken... Best een werk om hem dan nog als een mooie krans er op te krijgen. Ook was ik vergeten om de letter te spiegelen, dus die heb ik even opnieuw gemaakt.

Er hangen alleen eigenlijk witte lamellen achter, daar hadden we niet echt over nagedacht. Maar met een rode lap stof is dat probleem ook opgelost!

Het is een rond raam dus mooi op de foto zetten valt helaas niet echt mee...

En ach zo hebben we weer van alles bijgeleerd!

Groetjes,
Marijke

3 opmerkingen:

  1. Dat is een precies werkje maar het is mooi gelukt.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je berichtje! Doordat ie wat groter was viel het qua kleine onderdelen mee dit keer. Maar puzzelen was het in ieder geval wel!

      Verwijderen
  2. Wat een leuk blog heb je! Ik ga je volgen. Ik heb zelf ook een Cameo en laatst ook een grote sticker gemaakt. Was ook een flinke klus met wat mislukkingen. Ik neus nog even verder.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen