vrijdag 26 februari 2016

Kadootje


Onlangs kreeg ik van oud collega van mijn vroegere weekendbaantje een berichtje op mijn facebook pagina. Ze wordt tante en vroeg of ik een kadootje kon maken. Natuurlijk kan en wil ik dat! Super leuk als mensen aan je denken!

Dus met haar even besproken wat ze in gedachten had en aan de slag gegaan!


Inmiddels zijn er deze week al wat nieuwe bijtringen onder m'n machine vandaan gerold. Ik sta binnenkort met een vriendinnetje op een kinderbeurs. Eigenlijk met de oude kleertjes van de kids maar er gaat uiteraard ook wel wat van Tante Marijke mee!

Mocht je ook iets op maat gemaakt willen hebben mag je me altijd via Facebook een berichtje sturen of me mailen! Ik denk graag met je mee en alles wordt met liefde gemaakt!

Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten