woensdag 16 maart 2016

Bekers met naam

Afgelopen weekend stond ik in Oss op een baby en kinderbeurs. Ik wilde daar ook wat voorbeelden laten zien van wat Tante Marijke allemaal maakt.

Aangezien de bekers van Imke der traktatie allemaal waren weggegeven heb ik nog even nieuwe bekers gemaakt met de namen van vriendjes en vriendinnetjes. Als ze binnenkort weer een keertje langs komen komen ze zeker wel van pas. Ben benieuwd of er een aantal dan ook al hun eigen naam op gaan herkennen.

Bekers zijn natuurlijk super leuk op je eigen tafel, maar ook zeer geschikt voor kinderdagverblijf, gastouders, traktatie of kinderfeestje!


Drinkbekers met naam

€ 1,50 per stuk, bij meer als 10 stuks € 1,25 per stuk

Diverse kleuren mogelijk, bij meerdere bekers is alleen keuze tussen jongens op meisjes bekers mogelijk

Ook mogelijk met een plaatje erbij
Plaatje in 1 kleur € 0,25 extra per beker




Bestellen kan via tantemarijke@hotmail.com
Of kijk een rond op mijn Facebook pagina en stuur me daar een berichtje.


Groetjes,
Marijke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten