donderdag 10 maart 2016

Bijtringen

Momenteel ben ik weer heerlijk actief achter m'n naaimachine en Cameo Silhouette. Dit is een drukke tijd op m'n werk en ik lijk naaien ed dan echt nodig te hebben als ontspanning, heerlijk! Even m'n hoofd leeg maken...

Zondag sta ik samen met een vriendinnetje op een baby en kinderbeurs, eigenlijk om de spullen van de kinderen te verkopen, kleertjes en speelgoed enzo, maar uiteraard gaan er ook wat tante Marijke spullen mee. Een goede rede dus om m'n voorraad even aan te vullen en collectie uit te bereiden. 

Ik ben ook nog druk bezig met wat kraamkadootjes gemaakt met de Silhouette Cameo, deze zal ik binnenkort ook nog even laten zien!

Hierbij alvast wat bijtringen gemaakt van blank houten ringen met zachte oortjes van katoen en badstof, heerlijk om mee te spelen, tutten en bijten.



Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten