dinsdag 14 juni 2016

Vakantiefoto's van de Simple Dress


Afgelopen week zijn we even heerlijk een weekje ertussen uit geweest richting 't Spaanse zonnetje!

In de koffer zaten een heleboel kleertjes die ik de laatste tijd gemaakt had, van het meeste heb geprobeerd wat foto's te maken. Helaas niet overal van gelukt zag ik thuis. Maar ik zal jullie de komende dagen dus nog wat foto's laten zien.

Ik begin met de Simple Dress
Een heerlijk en simpel jurkje. Ik heb al een maatje kleiner gemaakt en wat verlengd, maar de volgende keer zou ik hem toch nog wat smaller maken. Ik hou van aangesloten kleren... Maar wel een leuk en simpel patroontje om te maken. Ik heb wel wat aanpassingen gedaan zoals een boordje bij de hals en de mouwen. Door het lichte stofje vond ik het anders vrij bleek bij der en dit vond ik ook een iets mooiere afwerking.



Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten