zondag 19 juni 2016

Zonnig raglan shirt


En hierbij alweer de laatste foto's van de vakantie...

Ik maakte nog een raglan shirt met graafmachines, Lars koos hier een zonnig geel stofje bij en een grijs boordje. Heerlijk een zoon met een eigen mening. Haha. Wel wennen zeg, Ik geef hem meestal 2 of 3 keuzes want hij houdt wel van kleur dus ben bang dat we anders af en toe wel echt een kermis krijgen...

Ook dit is een heerlijk simpel patroon met een mooi effect!

Ik maakte ook nog een mouwloos shirt maar dat is geloof ik niet op de foto terecht gekomen...
Ook maakte ik onlangs nog twee simpele rokje voor de dochter van een vriendinnetje, hopelijk komen daar binnenkort ook nog een paar foto's van!
En momenteel ligt er nog een voetbal shirtje onder de locker voor het zoontje van een andere vriendin...
Leuk om ook andere te zien stralen in kleertjes die ik gemaakt heb!!



Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten