donderdag 13 oktober 2016

Vrachtwagen met naam

Vorige week had een ik een nieuwe product besteld. Kleine vrachtwagentjes. Deze afgelopen weekend bestickerd en online gezet.
Woensdag waren alle vrachtwagens al uitverkocht!!

Helaas heeft de webshop waar ik ze pas besteld had dinsdag hun laatste vrachtwagens er uit gedaan en ze uit het assortiment gehaald waardoor de vrachtwagens op dit moment niet leverbaar zijn. 

Maar ik ga hard op zoek naar nieuwe want ik vind ze wel erg leuk!!!
En jullie schijnbaar ook aangezien ze binnen een dag waren uitverkocht!


Vrachtauto met naam aan 2 zijdes dezelfde bedrukking

€ 6,50 per stuk

Meer als 1 kleur bedrukking € 0,50 per kleur extra

Bestellen kan via tantemarijke@hotmail.com
Of kijk een rond op mijn Facebook pagina en stuur me daar een berichtje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten